niedziela, 9 sierpnia 2009

Hotele W Krakowie

W pewnym momencie zobaczyłam kobietę,młoda tunezyjke,ubrana tak pięknie,ze dech mi zaparło (cudowne pomarańczowe barwy, chustka na głowie),nie mogliśmy się powstrzymać od zrobienia jej zdjęcia. Ja postawiłem standardowo na noclegi apartament pocztówki :-) a dla siebie. Ataki armii odpierane były przez ataki grupy Ataturków, wiele greckich rezydentów noclegi apartament zostało wymordowanych. 80% tubylców witała się z nami,po prostu mijając nas na ulicy? ? apartamenty wypoczynek Bardzo mnie to zdziwiło. Aleksandria jest cudownym miastem, aby się w nim zagubić. Te kompleksy mogił i grobowców znajdują się apartamenty wypoczynek 20 km na zachód od miasta, po drugiej stronie Nilu. Wysunięto więc Otto I jako króla w roku 1833. hotele w krakowie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz